yavaş yavaş oluyor bazı şeyler... bu blog gibi... gözünüze her an bir çirkinlik bir eksiklik bir yanlışlık çarpabilir... zaman alacak ama güzel olacak buralar...

1 Mayıs 2012

Yâ Rab bela-yı aşk ile kıl âşîna beni


Yâ Rab bela-yı aşk ile kıl âşîna beni
Bir dem bela-yı aşktan kılma cüdâ beni

Az eyleme inayetini ehl-i dertten
Yani ki çoh belâlara kıl müptelâ beni

Oldukça ben götürme belâdan iradetim
Ben isterim belâyı çü ister belâ beni

Gittikçe hüsnün eyle ziyâde nigârımın
Geldikçe derdine beter et müptelâ beni

Öyle zaîf kıl tenimi firkatinde kim
Vaslına mümkün ola yetürmek sabâ beni

Nahvet kılıp nasîb Fuzuli gibi bana
Yâ Rab mukayyed eyleme mutlak bana beni
...
...
یا رب بلای عشق ایله قیل آشنا منی
بیر دم بلای عشقدن قیلما جدا منی

آز ایلمه عنایتین اهل درددن
یانی کی چوخ بلالارا،قیل مبتلا منی

اولدوقجا من، گؤتورمه بلادن ارادتیم
من ایسترم بلایی چو ایستر بلا منی

گئتدیکجه حسنون ائیله زیاده نگارمین
گئتدیکجه دردینه بتر ائت مبتلا منی

اؤیله ضعیف قیل تنیمی فرغتیدنده کیم
وصلینه ممکن اولا یئتیرمک صبا منی

نخوت قیلیب نصیب فضولی گیبی منه
یارب مقید ائیلمه مطلق منه منی

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder